מסע דיג תמים שהפך להיסטריה עולמית

    ישראל פריי 2 Comment on מסע דיג תמים שהפך להיסטריה עולמית
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם בחלוף 4 שנים האסון הגרעיני בפוקושימה שביפן, נראה כי השלכותיו ימשיכו ללוות את תושבי האיזור למשך שנים רבות. רעידת האדמה שהתחוללה באיזור, הפכה לצונאמי אדיר, שגרם לדליפה בכורים הגרעינים של עיר התעשייה היפנית. מלבד כמה עובדים שנלכדו במקום ונהרגו, לא נרשמו מקרי מוות כתוצאה ישירה מהדליפה הרדיואקטיבית, אך החששות מהשפעת הקרינה עדיין מקננות בקרב אוכלוסיית פוקושימה.

    בדומה לאסון הגרעיני המפוסם בצ׳רנוביל, מדי פעם מגיעים דיווחים על תינוקות שנולדים עם עיוותי גוף נדירים, ותופעות נדירות שמיוחסות לנזקי הקרינה הרדיואקטיבית. תמונה שהעלה דייג יפני מעניקה חיזוק לטענות כי גם אוכלוסיית הדגים השתנתה כתוצאה מהאסון.

    הירשקה הירושי, הפך לכוכב ברשתות החברתיות, לאחר שהצטלם עם דג באורך 2 מטר. אם אתם חוטפים חלחלה רק מלראות את היצור המפלצתי, בטח תתפלאו לקרוא על יחסו האוהד והחם של הדייג ליצור שעלול -ברגע של חוסר זהירות- לבלוע אותו ללא הותרת זכר. ״הבחור הזה מגניב לגמרי״, אמר הירשקה ל"סאן" הבריטי.

    הדג, מסוג "זאב מים" (Wolffish) נתפס באוקיינוס השקט צפונית לאי הוקאידו, לא רחוק מהגבול עם רוסיה. הדגים האלה נמצאים במעמקי הים ומגיעים בדרך כלל לאורך של 1.2 מטר, אך הדג שהירושי תפס הגיע לגודל של 2 מטר. הבחור היפני, זכה לתהילה ויראלית מפתיעה ולא שגרתית למי שכל חייו מוקדשים לדייג…

    דייג



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מדהים
      נפלאות הבריאה

    2. 1

      וימן ה' דג גדול לבלוע את יונה…